måndag 20 augusti 2012

Ännu ett flopp-inköp av 4:an?

Ikväll kl 21:00 släpps den nya Dallas-demonen lös.
Domedagen är här nu för de som bestämde detta inköp. Tror du de är nervösa nu eller?!
PR-personalen har försökt bygga upp spänningen länge nu, men trailern bekräftade bara vad jag hade på känn- varför i hela #@* fick denna serie ett nytt liv?
Från början var det ju tänkt att de skulle göra en Dallas-film med Jennifer Lopez.
'Dios mio' vilken tur att inte det blev av så att hon fick vältra sig i ännu mer oförtjänta miljoner. Nu delas lönerna ut till riktiga desperados istället.
Det kommer säkert vara många som tittar på premiären av nyfikenhet ,men nästa vecka garanterar jag att tittarsiffrorna ligger ganska mycket lägre, när de insett vilken stinkande gammal bajs-blöja till serie det så uppenbarligen måste vara. Med ett så självsäkert uttalande måste jag genomlida ett avsnitt ju.
Jag orkar inte ändra det jag skrivit så tärningen är kastad. 'Bobby, I will see you tonight'.

bildkälla: tv4.se

Kommer kvällens high-five-utdelande, mellan 4:ans personal, utbytas till huvuden-begravda-i-händerna om ett par veckor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar