lördag 28 januari 2012

Vad är det för pucko som gjort denna TV-tablå???

Detta är en ständigt återkommande fråga som jag kanske inte behöver svaret på, utan bara konstatera att det måste vara en eller flera personer som inte själva gillar att titta på TV.
Jag, däremot, älskar att se på TV och älskar att kritisera.
Givetvis anser jag mig själv vara otroligt kapabel att bestämma över alla kanalers program tablåer ;) och ge Svenska folket en bra blandning av upplysning och underhållning och inte bara visa repriser av Die Hard, Crocodile Dundee och Lethal Weapon (Dödligt Vapen på Svenska).
Dessa repris visningar kommer få ett eget kommande inlägg så småningom.

Äntligen har jag min egna klagomur angående Svenska TV-kanalers ofta förekommande inkompetens i att visa bra programval.
Kommer givetvis hylla de BRA valen också - så det blir inte FÖR mycket klagomur.
Just nu är reprisen av programmet Fashion, i svt2, på i bakgrunden - och det är ett helt ok program för det finns ingen störande berättarröst eller dålig programledare.
Jag tar dock inte mode på lika stort allvar som damen i bild.
Bild hittad här.
Så välkommen hit.
Senare ikväll blir det ännu en repris- Morden i Midsomer hos TV8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar